FANDOM

300px-Spacealiens

Przedstawiciel rasy

Zaawansowany, dysponujący technologią kosmiczną gatunek obcych, którzy znajdują się co najmniej w jednej galaktyce,bardzo daleko od Drogi Mlecznej. Obcy - których prawdziwa nazwa nie jest znana - pierwszy raz napotkani przez statek badawczy "Przeznaczenie" w głębokiej przestrzeni wtedy gdy był on jeszcze bez załogi na pokładzie, nadali mu własną sygnaturę sygnałową i skalibrowali własne urządzenia tak by mogli go stale namierzyć,by śledzić statek nawet w FTL i analizować go w inny sposób.

ZamiaryEdytuj

Ich zamierzeniem wydaje się być dostanie na pokład statku i wykorzystania jego zaawansowanych technologii, które mogą być lepsze (lub po prostu inne)niż własne posiadane. Kiedy grupa ludzi z bazy Icarus przedostała się na pokład statku przez bramę Stargate na pokładzie i nie potrafiła jeszcze wykorzystać systemów statku, obcym prawie udało się wykorzystać tę sytuację co oznacza że Destiny wymaga stałej ochrony.

NastawienieEdytuj

Ten obcy gatunek jest nastawiony niezwykle wrogo, i jak do tej pory okazało się że nie chcą kontaktować się z załogą Destiny na normalnych zasadach. Uprowadzili swego czasu dr Nicholasa Rusha i Chloe Armstrong, trzymając ich w zbiornikach i sprawdzając ich umysły rodzajem telepatycznej technologii. Ponadto chirurgicznie wszczepiono urządzenie lokacyjne w klatce piersiowej Rusha, jak i włączono Chloe do prowadzonego przez nich programu manipulacji genetycznych - co zapoczątkowało proces jej powolnej transformacji na poziomie molekularnym kodu DNA.