FANDOM

Edenplanet

Planeta Eden

Nazwa nadana przez osadników dla planety odkrytej przez kilku członków załogi Przeznaczenia z chwilą ich przybycia tam promem. Planeta ma prawie nietknięte rozległe obszary obfitujace w żywność,czystą wodę i ożywcze powietrze, i z tego powodu kilku członków załogi postanowiło pozostać tam na stałe. Jeszcze bardziej niezwykłą stroną tej planety poza bogactwem zasobów naturalnych jest jej związek z zaawansowaną rasą obcych. Nie tylko planeta, ale jego gwiazda i jej cały układ słoneczny został zaprojektowany przez nieznaną rasą dotychczas niewidzialnych obcych. Pozostawiono tam artefakt w postaci wysoki obelisku umieszczonego w rozległej dolinie. Nie wiadomo, dlaczego stworzono tą planetę,oraz czy jej twórcy kiedykolwiek na nią powrócą (a może nigdy jej nie opuścili) - a być może ją odwiedzili po śmierci grupy Caina. Ci, którzy pozostali, w tym Dr Caine, wierzyli, że obcy mogą pewnego dnia pomóc im dostać się do domu na Ziemię. Caine w szczególności przejawia zdolność do nawiązania duchowej relacji z obcymi, uważając że wiara i zaufanie jest tym czego potrzebują. Członkowie załogi później cudem powrócili na Destiny - zostali wcześniej "wskrzeszeni" jako tymczasowe kopie przez rasę zaawansowanych obcych - i to już po ich śmierci, kiedy niestety ulegli surowym warunkom panujacym podczas tamtejszej zimy.